Vårkänslor!

Idag var jag ledig och tog en härlig promenad och kände att det faktiskt
finns en chans till att det någon gång kommer bli sommar här i Sverige.
Så när jag kom hem och skulle fixa i ordning mig hade jag så mycket
vårkänslor att jag bara inte kunde måla mig i brunt eller svart något mer!
Därför blev det en härlig blå skuggning idag! Slängde även på lite
av mitt nya läppstift för jag tycker så mycket om det. La även här på
lite ögonskugga i samma färg för att få ett mattare intryck. Vet inte
om det syns så bra på kort, men i verkligheten blev det snyyyggt!
Även färgen är snyggare irl, här blir den nästan röd. Jäjä.

Använde mig av:
Cover All Mix - Make Up Store
Dream Satin Liquid - Maybelline
Ögonbrynsskugga - H&M
Rouge - H&M
Ögonskuggan "Muffin" som highlighter - Make Up Store
Läppstift "Flirty Fuchsia nr. 149" - Isadora
Skuggor från min matta palett
:











Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅHH!! GEEE MIG EN KAMERAAA! Faan va snygga bilderna blir. You are a genius! Közz

2011-03-08 @ 22:03:54
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar var man kan köpa denna palett, eller en palett som är lite mindre? kram

2011-03-11 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0