Välkommen!

Nu är min alldeles egna smink/skönhetsblogg här! Varför inte starta en blogg och
skriva om det man älskar och som intresserar en så varje dag?

Jag heter Jenny och är inte utbildad inom ämnet överhuvudtaget utan det jag kan
har jag läst mig till eller prövat mig fram till. Så det jag skriver/tipsar/tycker om är
helt och hållet ur en enkel flickas synpunkt, om än ganska insatt ändå.

Det ska tilläggas att eftersom man inte är överdrivet rik så är den här bloggen
extra passande för personer som liksom jag jagar det bästa i budgetsminkdjungeln.
Visst har jag några godbitar från det något dyrare Make up Store men
någon Chanelfoundation lär nog inte dyka upp i bloggen
den närmsta framtiden precis.

Jag tänkte börja imorgon med att visa några godbitar ur min sminksamling.
Kanske bjuder jag på en "dagens" också. Det är mycket möjligt! Då kör vi.
Mycket välkomna. Hoppas ni ska gilla bloggen. Kram / J.

Bild från senaste nyårsafton. Bjuder på mer färgsprakande bilder framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0