Vikten av en primer.

Hej! Köpte ju nya skuggor när jag var på Gekås senast.
Hittade dem liggandes i en skål för 19 kronor styck.
Förvisso ganska små,men "eye dust" tar ju inte slut i första
taget i så jag köpte två starka färger, rosa och blå.



Tyckte dem var lite (läs: väldigt) klena när jag satt i bilen och drog lite lätt
med skugga  på handen MEN när jag kom hem tog jag ju SÅ KLART fram min
primer som gör så mycket!! Se här vilken skillnad det blev!
Helt sjukt! HUR kan man klara sig utan en primer?

Ja, ni förstår säkert att den vänstra färgen i bägge par
är utan primer och den högra MED!

De UTAN primer är ju ett skämt! Den blåa ser nästan
grön ut och helt utan lyster. Lystern saknas också på den rosa,
och den syns ju knappt!



Köp en sådan här, under hundralappen tror jag allt!
Jag har haft min varje dag i över ett år skulle jag tro, tar aldrig slut!
Se så. Köp nu. Budgetvariant och allt. Finns inget att tveka på.
Ni ser ju vilken galen skillnad det blir.


Kommentarer
Postat av: cms

Primer har man i badrum, på väggarna, har jag fått lära mig. Men då finns det olika sorter?

2011-02-10 @ 16:04:51
Postat av: Lisa

Primer är helt klart ett måste, särskilt till GeKå's krafs :)

2011-02-10 @ 21:03:50
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0